Word een Shots B2B klant

Navigeren door rendement

Met gemak en vertrouwen

Terugsturen van uw bestelling

Dit zal u helpen om te gaan met de zeldzame gevallen van defecte, beschadigde of ontbrekende items. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar eventuele problemen efficiënt op te lossen. Hier is een snel overzicht van hoe u specifieke scenario's kunt afhandelen

Wat als ik een product heb dat ouder is dan 2 jaar garantie?
Producten met een garantie die na 2 jaar is verlopen, kunnen niet worden geüpload; ze zijn gemarkeerd in het rood en moeten uit de lijst worden verwijderd (zie voorbeeld hieronder)

Hoe upload ik mijn retourformulier?
Momenteel kunt u een e-mail sturen naar customersupport@shots.nl. Binnenkort is het mogelijk om een bestand te uploaden. U kunt het retourformulier HIER downloaden

Waarom worden mijn retouren afgewezen?
Alle goederen die worden teruggestuurd zonder een retourdocument binnenin de doos worden niet behandeld en worden op kosten van de klant teruggestuurd.

Terugsturen van uw bestelling
Dit zal u helpen om te gaan met de zeldzame gevallen van defecte, beschadigde of ontbrekende items. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar eventuele problemen efficiënt op te lossen. Hier is een snel overzicht van hoe u specifieke scenario's kunt afhandelen

Hoe om te gaan met het ontvangen van defecte producten?
Defecte producten moeten worden gemeld binnen de garantieperiode van 2 jaar na ontvangst (1 jaar voor uw consumenten). We sturen nieuwe producten nadat we het rapport hebben ontvangen. Neem contact op met customersupport@shots.nl voor vervanging en retour. Als u een retourzending heeft, moet deze worden verzonden met een ingevuld retourformulier. Uw accountmanager zal u informeren om de defecte items terug te sturen naar Shots, of om ze te vernietigen.

Hoe om te gaan met ontbrekende items bij levering?

Alle bestellingen worden gescand en gecontroleerd door 2 personen, zodat fouten tot een minimum worden beperkt. Desondanks zullen er af en toe fouten optreden. Alle ontbrekende producten moeten binnen 4 werkdagen na ontvangst van de goederen aan ons worden gemeld via customersupport@shots.nl. We zullen de ontbrekende producten verzenden wanneer ze op voorraad zijn; anders zullen we de ontbrekende items crediteren.

show more

Verzending

Ontdek onze verzendmethoden en mogelijke kosten voor een stressvrije online winkelervaring. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en onze transparante verzendbeleidsregels streven ernaar uw klantbeleving te verbeteren.

Levering

In deze sectie zullen we u door de ins en outs van ons leveringsproces leiden, zodat het ontvangen van uw gekozen producten net zo moeiteloos is als uw selectieproces.

Dropshipping

Denk je eraan om een webshop te starten in de erotische industrie? Dan is SHOTS de juiste partner voor jou! Blijf in controle, met het laagst mogelijke risico.